• Specialist in Maatwerk tuinmeubels!
  • Gratis verzending boven de €150,-
  • Veilig betalen met PayPal en iDeal

Ik ben ontevreden over één of meerdere artikelen die ik ontvangen heb, wat kan ik doen?

Bij 88wood doen we er alles aan om een perfect product te leveren. We raden je toch aan om de bestelde producten na ontvangst meteen te inspecteren. Indien je niet tevreden bent over (een gedeelte van) de bestelling, kun je het retour sturen via een pakketdienst als PostNL.

Je mag binnen de zichttermijn van 30 dagen (ingaand op de dag na ontvangst van het artikel) aan ons laten weten dat je van de aankoop af wenst te zien. Nadat je hebt aangeven de order te willen terugsturen, heb je nog een termijn van 14 dagen om de artikelen aan ons te retourneren. Je kunt dit op 1 manier doen de bestelling met bijvoorbeeld PostNL aan ons retourneren.
De kosten voor het retour zenden zijn afhankelijk van de grootte van het pakket en voor rekening van de klant. Je kunt het pakket opsturen naar 88wood, t.a.v. afdeling Retouren, Waling Dijkstrastraat 47,  8501 DT Joure.

Wat zijn de retourneervoorwaarden van 88woodtuinmeubels.nl?

Als je niet tevreden bent over een artikel is het mogelijk om dit artikel te retourneren. Wij willen je vragen om bij het retourneren rekening te houden met de volgende punten, indien je in aanmerking wilt komen voor volledige vergoeding:

  • Voldoende gefrankeerd zijn;
  • Binnen de zichttermijn van 30 dagen na levering moet bij de klantenservice worden gemeld dat het artikel geretourneerd gaat worden of moet het artikel al geretourneerd zijn (inclusief mededeling waaruit jouw wens tot herroeping blijkt). Na een eventuele aanmelding heb je nogmaals 14 dagen om de artikelen te retourneren;
  • Het artikel moet in de onbeschadigde, originele fabrieksverpakking zitten, indien redelijkerwijs mogelijk. Indien dit niet het geval is, zullen wij een bedrag op de totaalwaarde in mindering brengen bij terugbetaling;
  • Het artikel moet compleet geretourneerd worden;
  • Het artikel is niet gebruikt of beperkt gebruikt om naar alle redelijkheid noodzakelijk het product te beoordelen;
  • Wij vragen je om bij de retourzending het retournummer duidelijk zichtbaar te vermelden;
  • Je krijgt het retourbedrag zo spoedig mogelijk retour, uiterlijk 14 dagen na ontbinding*. Indien je de volledige order retour stuurt, ontvang je het volledige aankoopbedrag met eventuele verzendkosten voor de heenzending binnen 14 dagen retour. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht.
  • Wanneer je ervoor kiest om zelf de retour naar ons magazijn te versturen, kost dit gemiddeld €7,25 per pakket. Wanneer het gaat om grote of zware producten die niet met een reguliere vervoerder teruggestuurd kunnen worden, kost het ongeveer € 30,- om te retourneren.

* N.b. ontbinding is het moment dat je aangeeft je order zonder verdere opgaaf van reden op te willen sturen. Wij gaan over tot terugbetaling op het moment dat het product hier terug ontvangen is of op het moment dat je het bewijs van retourzending kan overleggen.

Bestelling retourneren via een pakketdienst

Om een snelle afhandeling van je retourzending te kunnen garanderen, vragen we je een retourformulier aan te vragen. Deze kun je per e-mail of telefonisch opvragen bij onze klantenservice. Na de melding ontvang je een e-mail met het retourformulier in pdf-bestand als bijlage. Je print het retourformulier, vult deze in en voegt deze bij de retourzending. De kosten voor het retour zenden zijn voor rekening van de klant. Op de website van de pakketdienst kun je een inschatting zien van de te verwachte kosten, zoals bijvoorbeeld de kosten bij PostNL. Vraag bij het aanbieden van de retourzending om een verzendbewijs. Deze dien je goed te bewaren aangezien dit het bewijs van afgifte is en wij indien nodig hierom kunnen vragen.

Kan ik mijn retourzending volgen?

Ja, als je de retourzending via bijv. PostNL verzonden hebt, ontvang je een Track & Trace code waarmee je de status van het pakket kan volgen op de website van PostNL.